ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ПЕНЯ ЗА ЗАТРИМКУ СПЛАТИ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ НЕ СТЯГУЄТЬСЯ

 


Це передбачено українським законодавством. Тож, враховуючи обмежувальні заходи і низьку платоспроможність людей, споживачі заборгували «Полтаватеплоенерго» додаткові 50 мільйонів гривень. Втім, підприємству вдається триматися на плаву і у форс-мажорних обставинах. За рахунок яких непопулярних заходів, знає Анатолій Васевич.

На період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби, та протягом 30 днів із дня його відміни забороняється нарахувати та стягувати неустойки (штрафи або пеню) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги та припиняти чи зупиняти надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Такі норми передбачені українським законодавством. 

Олександр Циганок, провідний фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- Із того часу і до сьогодні «Полтаватеплоенерго» не застосовує якихось примусових заходів по стягненню заборгованості і не нараховує якихось штрафних санкцій чи пені за несвоєчасну сплату тих послуг, які ми надаємо.

За використані послуги споживачі заборгували «Полтаватеплоенерго» 250 мільйонів гривень. Карантинні заходи та низька платоспроможність населення додали до цієї суми новий борг.

Олександр Циганок, провідний фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- Фактично підприємство за цей термін із середини березня до середини жовтня недоотримало за вже надані споживачам послуги близько 40 мільйонів гривень. Відповідно за той час, коли ми будемо вести розмову про поточний опалювальний період, ця сума недоотриманих коштів збільшилася на понад 10 мільйонів. То фактично більше 50 мільйонів ми недоотримали на день сьогоднішній.

Кошти, які мали б спрямувати на підготовку до опалювального сезону та придбання нового обладнання, надійшли пізніше, ніж зазвичай, каже Олександр Циганок. А відтак, нестача фінансів внесла корективи у хід таких робіт.

Олександр Циганок, провідний фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- Після початку опалювального сезону без порушення, звичайно, надання послуг нашим споживачам відбувалися роботи по заміні певної частини наших мереж. Те, що стосується коштів, які були акумульовані для виконання робіт по плановій підготовці по всім нашим котельням, вони були в основному запозичені із фонду заробітної плати. Так, це непопулярні шляхи, але іншого виходу не було.

У «Полтаватеплоенерго» запевняють, що і надалі намагатимуться знаходити вихід із будь-яких ситуацій, аби споживачі отримували вчасні і якісні послуги. Зі свого боку, теж звертаються до них із проханням.

Олександр Циганок, провідний фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

- COVID, він дійсно зникне, ми його здолаємо. Але сама по собі накопичена заборгованість не зникне. Тому, якщо маєте можливість уже зараз сплачувати якісь кошти за отримані вами послуги, я думаю, що не варто відкладати на потім.

 

Джерело: https://np.pl.ua

Поділитись на Google Plus

Автор Інформаційний центр

0 Коментарів:

Дописати коментар